Το θέμα είναι να ξεχνάς ποιos φταίει για το βιασμό της αξιοπρέπειάς σου...



Είμαι o βιαστής σου και τέσσερα χρόνια τώρα, σου έχω αλλάξει τα φώτα. Έκοψα επιδόματα και δώρα από όσους δουλεύουν στο δημόσιο τομέα, έφτιαξα ένα ασφαλιστικό σύστημα που θα δίνει στο παιδί σου σύνταξη 300 ευρώ, αύξησα τις τιμές της ΔΕΗ για όσους καταναλώνουν λίγο ρεύμα, δηλαδή για τα νοικοκυριά, αλλά όχι για τις επιχειρήσεις, επέτρεψα σε κάθε επιχείρηση να απολύει ευκολότερα και να φτιάχνει συμβάσεις με κάθε εργαζόμενο ξεχωριστά, άλλαξα τις δημόσιες συγκοινωνίες και τις έκανα λιγότερες και ακριβότερες, κλείνω νοσοκομεία, κολυμβητήρια, “συγχωνεύω” σχολεία....Έχω ξαφνιαστεί με το πόσο καρτερικά κάθεσαι και -χωρίς ιδιαίτερη αντίδραση- υπομένεις ολόκληρο αυτόν το βιασμό της αξιοπρέπειάς σου. Να σου κόβω το μισθό, να σου κλείνω το σχολείο του παιδιού σου, να σου κόβω την σύνταξη της μάνας σου, τα φάρμακα του πατέρα σου......Μέχρι τώρα πάντως, η επίσημη δικαιολογία, ότι
δηλαδή όλες αυτές οι αποφάσεις παίρνονται από άλλους και εγώ δεν μπορώ να κάνω τίποτα, είναι μια δικαιολογία που φαίνεται να δουλεύει καλά. Έχω όμως και ανθρώπους που με βοηθούν, δεν είμαι μόνος μου. Έχω πρωθυπουργό να σου υπόσχεται αλλαγές. Έχω υπουργούς που δεν έχουν κανένα πρόβλημα να κόψουν το μισθό σου. Έχω συνδικαλιστές που σου λένε ότι με εικοσιτετράωρες απεργίες θα με τρομάξεις. Έχω δημοσιογράφους που ΔΕΝ παρουσιάζουν για ποιο λόγο διαμαρτύρονται όσοι διαμαρτύρονται... Το όνομα μου; Είπαμε. Είμαι ο βιαστής σου!!!
ΥΓ: α, έχω και πρόεδρο της δημοκρατίας...


Σχόλια