Μάκης Τραυλός: Περί του τέως Κρατικού Αερολιμένα Κεφαλονιάς.


Ρωτάω τον τοπικό Tύπο και όλα τα υπάρχοντα ΜΜΕ: ιδιαίτερα όσους συμπολίτες είναι ιδιοκτήτες και διευθύνουν τέτοια μέσα έχουν κατά καιρούς δηλώσει με περισσή περηφάνια ότι η έγκαιρη και η έγκυρη ενημέρωση είναι ο κύριος στόχος τους. Τους ρωτάω λοιπόν:
Θεωρείται το γεγονός ότι εντός των ημερών βγαίνει στο σφυρί το Αεροδρόμιο μας, δεν είναι ενδιαφέρουσα είδηση;

Το ότι δηλαδή θα φύγει από την ονομασία του που φιγουράρει στην προμετωπίδα του κτιρίου Αεροδρομίου η λέξη «Κρατικός» δεν ενδιαφέρει κανέναν;
Το ότι, εντός των ημερών επαναλαμβάνω η εδαφική έκταση που καταλαμβάνει το Αεροδρόμιο μας, θα αποτελεί ξένο έδαφος για του τοπικούς μας Άρχοντες, τα μέλη του Επιμελητηρίου μας και όλους εμάς τους Κεφαλλονίτες – χρήστες του, αφήνει τους πάντες αδιάφορους;
Ανεξάρτητα από τον όποιο σχολιασμό του γεγονότος, ούτε ως είδηση δεν αξιολογείται αυτό από τους φορείς ενημέρωσης του τόπου μας;
Κρίμα, και είχαμε αρχίσει να πιστεύουμε πως κάτι είχε αρχίσει να αλλάζει στην πληροφόρηση του τόπου μας και όχι μόνο λόγω της τεχνολογικής ευχέρειας πρόσβασης στην όποια πληροφορία, αλλά και λόγω νοοτροπίας στην προσέγγιση της. Τι από τα δύο συμβαίνει σε αυτή την περίπτωση;

Δεν το μάθατε ή για λόγους δικούς σας, αρνείσθε να το σχολιάσετε;

Ούτε το ένα ούτε το άλλο δικαιολογείται.
Η σχετική πρόσκληση εκδήλωσης ενδιαφέροντος δια της οποίας καλούνται οι ενδιαφερόμενοι να αναλάβουν με σύμβαση παραχώρησης το Αεροδρόμιο μας (μαζί με άλλα περιφερειακά Αεροδρόμια), πήρε ευρεία δημοσιοποίηση μέσα και έξω από την χώρα μας. Εξάλλου, όποιος την θέλει αυτούσια «στο πιάτο», μπορεί να τη ζητήσει από τον συμπατριώτη μας Στέλιο Σταυρίδη ο οποίος είναι μεγαλοστέλεχος του Ταμείου Αξιοποίησης της Ιδιωτικής Περιούσιας Δημοσίου (ΤΑΙΠΕΔ) το οποίο έχει αναλάβει την σχετική διαδικασία.
Πως, εσείς τσακάλια στο κυνήγι της είδησης και «αξεπέραστοι στις αποκλειστικότητες», αφήσατε να σας ξεφύγει ένα τόσο εκκωφαντικό τοπικό νέο;

Ή το μάθατε και αγνοήσατε τη σημασία του; Μάθατε ότι η προθεσμία υποβολής των εκδηλώσεων ενδιαφέροντος που θέτει η προκήρυξη είναι η 17η του Μάη;

Η έγκυρη και η έγκαιρη ενημέρωση δεν πάει έτσι περίπατο;

Και η προάσπιση των συμφερόντων του τόπου μας-ένας άλλος έωλος ισχυρισμός σας- δεν πάει και αυτός περίπατο;

Ή θεωρείται ότι το γεγονός δεν θα έχει καμία επίπτωση στην κοινωνία μας;
Είναι κανείς σας που αμφιβάλλει ότι οι ξένοι «επενδυτές» θα μας πάρουν, βάσει των όρων της προκήρυξης, και τα σώβρακα. Γιατί, οι παροικούντες την Ιερουσαλήμ δεν «βλέπουν» μόνο φωτογραφικές προϋποθέσεις συμμετοχής ενδιαφερομένων στην διαδικασία «αξιοποίησης» των περιφερειακών μας Αεροδρομίων, αλλά «βλέπουν» και τους Γερμανούς να ξανάρχονται.
Εσείς έχετε στραβωμάρα;
Να σας χαιρόμαστε... Γατόνια!!!
Μάκης Τραυλός
Επιτ. Δ/ντης ΥΠΑ
ΣΗΜΕΙΩΣΕΙΣ
1) Το ΤΑΙΠΕΔ έχει αναλάβει, στα πλαίσια του προγράμματος Αποκρατικοποιήσεων (Ν. 3985/2011) την αξιοποίηση της ιδιωτικής περιουσίας του Δημόσιου, καθώς και των περιουσιακών στοιχείων των δημοσίων επιχειρήσεων το μετοχικό κεφάλαιο των οποίων ανήκει στο Ελληνικό Δημόσιο ή σε ΝΠΔΔ.
2) Το πρόγραμμα αποκρατικοποιήσεων περιλαμβάνει , μεταξύ άλλων, την εκμετάλλευση των δικαιωμάτων και συμφερόντων του Ελληνικού Δημοσίου στα 37 από τα 39 περιφερειακά κρατικά Αεροδρόμια που είναι δημοσίας χρήσης και εξυπηρετούν εμπορικές αερομεταφορές (εκτός των Αερολιμένων Ηρακλείου και Αθηνών Ελ. Βενιζέλος τα οποία προς το παρόν λειτουργούν υπό την ΥΠΑ).
3) Με απόφαση της Διυπουργικής Επιτροπής Αναδιαρθρώσεων και Αποκρατικοποιήσεων (αριθμ. 195/27-10-2011), μεταβιβάστηκε στο ΤΑΙΠΕΔ το δικαίωμα παραχώρησης της χρήσης, διαχείρισης, ανάπτυξης, επέκτασης, συντήρησης και εκμετάλλευσης των 37 αυτών Αεροδρομίων της Χώρας συμπεριλαμβανομένων και ίδιων δικαιωμάτων, των κινητών και ακινήτων που σχετίζονται με τη λειτουργία των Αεροδρομίων, καθώς και των χώρων εμπορικής ή άλλης χρήσης που βρίσκονται μέσα ή κοντά στα Αεροδρόμια. (Στο σημείο αυτό κάνω λόγο για τα... σώβρακα !!!)
4) Το ΤΑΙΠΕΔ προβαίνει ήδη στη σύμβαση παραχώρησης υπηρεσιών για τη συντήρηση των ανωτέρω Αεροδρομίων σε 2 ομάδες εκ των οποίων η πρώτη περιλαμβάνει τα εξής 7: Θεσσαλονίκης, Κέρκυρας, Ζακύνθου, Κεφαλονιάς, Ακτίου, Καβάλας και Χανίων. Στην ομάδα αυτή μπορεί να συμπεριληφθούν και τα μικρότερα της Αλεξανδρούπολης, Καλαμάτας, Νέας Αγχιάλου και Αράξου.
5) Οι όμιλοι οι οποίοι θα κερδίσουν τον διαγωνισμό, θα αναλάβουν την διαχείριση για το χρονικό διάστημα τουλάχιστον 30 ετών με δυνατότητα 10 έτους παράτασης.

Η προθεσμία της δημοσιοποίησης της ευρέως πρόσκλησης εκδήλωσης ενδιαφέροντος λήγει στις 17 Μαΐου του τρέχοντος έτους.


Σχόλια