Έχασε τα πρωτεία στην ελληνική αγορά το "εθνικό ποτό" που επί πολλά χρόνια ήταν το ουίσκι.
Εμφανίζει διαρκή μείωση στις πωλήσεις από το 2005. Η έναρξη της οικονομικής κρίσης και τα φορολογικά μέτρα έριξαν το ουίσκι και από την πρώτη θέση στις προτιμήσεις των Ελλήνων.
Μεγάλη άνοδος στην κατανάλωση τσίπουρου και κρασιού.
Ο ειδικός φόρος κατανάλωσης αυξήθηκε από το 2009 κατά 125% και σε συνδυασμό με την αύξηση του ΦΠΑ, αύξησε τις τιμές των εισαγόμενων ποτών.
Αντίθετα από τον ειδικό φόρο κατανάλωσης εξαιρείται το κρασί και κατά 50% τα εγχώρια αποστάγματα όπως τσίπουρο και ούζο.
Όλη η αγορά αλκοολούχων ποτών έχει μείωση σχεδόν 50%. Από τις 96 εκ. φιάλες που πωλήθηκαν στην Ελλάδα το 2006, το 2012 οι πωλήσεις έπεσαν κάτω από 50 εκ.
Σχόλια
Δημοσίευση σχολίου